cesty...

cesty...

pondělí 20. dubna 2015

S kamínkem nebo bez...

Zaujalo vás někdy u někoho na zubech něco lesklého? Máte dvě možnosti, mohla to být plomba :-D nebo přilepený kamínek na zubu.


Chvíli jsem se pracovala u zubaře jako zdravotní sestra, teda u zubařky. :-) Jako záskok za sestru, která dříve pracovala na interně a tady v ordinaci jí to příšlo moc nudné. Podotýkám, vzdělání na to mám. A kdo by při takové příležitosti nevyzkoušel, co se dá. Já teda jo.  A tak jsme se jednoho krásného dne vrhly na přilepení kamínku mně na zuby. Trvalo to asi 5 minut i s vlezením a slezením ze zubařského křesla. Kamének drží už asi 2 rokem a vše je v pohodě. 

Ano, zub okolo se mi nekazí, pořádně a pečlivě ho totiž čistím. Jestli nevíte jak na to, psala jsem to v jednom ze starších článků. Podotýkám, že kamínek neni od Swarovského a podobně, nevěřila jsem totiž, že by takhle držel a měla jsem strach z toho, že jednoho dne upadne a já ho spolknu. Drží však jako přibitý. 

Co vy, máte nějakou ozdobu na zubech?

Žádné komentáře:

Okomentovat