cesty...

cesty...

středa 18. února 2015

Lorna Byrne vyprodaná za 24 minut...

Zprvu se mi na ní moc nechtělo, jsem sice duchovní člověk (nebo si to alespoň myslím), ale andělům jsem stále nepřišla na chuť tak, abych se na Lornu musela za každou cenu dostat. A když už se mi chtělo, zase nebyly lístky...

Lorna Byrne při natáčení spotu na knihu. Zdroj: www.andelevmychvlasech.cz


Přemýšlíte, kam že se mi to moc nechtělo a co do toho motám anděli? Lorna Byrne je uznávaná a celosvětově známá irská mystička, která napsala několik knih o andělěch...Lorna neměla lehký osud, vdala se, manžel byl stále nemocný, následně zemřel a zanechal jí se čtyřmi dětmi. Lorna tvrdí, že vidí anděly stejně, jako vidí lidi, kteří stojí  před ní. A tom napsala několik knih, ale nejznámější je Andělé v mých vlasech, ta se stala opravdu mezinárodním bestsellerem. 

No a já se tedy po přečtení webu, který propaguje její díla, práci a život v ČR, rozhodla na její přednášku jít. (Zaujalo mě, že i výše zmiňovaný web o Lorně založili dva muži.)Vždyť přeci navštíví Prahu, to se nestává často.
Jenže ejhle. Předprodej lístků začínal v neděli 15. února v 10 hodin. Avšak v 10:24 už bylo vyprodáno. Takovýhle fofr o lístky jsem ještě nezažila. Čekuju tedy i nadále facebook, ticketstream. A já i kolegyně doufáme, že se nám na ní lístků nakonec dostane. 

Držíte nám palce? Znáte Lornu? Případně, povedlo se vám na ní sehnat lístky?

Žádné komentáře:

Okomentovat