cesty...

cesty...

středa 12. února 2014

Kam pro plíseň? do obchoďáku...

Pokud vás tento titulek zaráží, zamyslete se! Nakonec zjistíte, že je to pravda... Ruku na srdce, kdo z vás si opravdu zkouší taneční boty v ponožkách? Ne, každý kdo potřebuje, aby mu seděly, zkouší je naboso. Kolik lidí si tak ty jedny boty může vyzkoušet?
A co oblečení? Kolik lidí si za den vyzkouší tričko v krámě v obchodním centru? Nebo oblíbené zkoušení čepic a paruk. To je teď moderní, protože na sociální sítě se to prostě dává, kdo ze slečen nemá fotku v obří beranici a nejlépe jen ve spodním prádle s našpulenou pusou, je out. 
Ale to jsem malinko odbočila. Téma přenosu plísní a dalších parazitů, jako je veš, se třeba budu věnovat jindy.

Tento článeček vznikl jako reakce na plíseň, kterou jsem našla v obchodě s jídlem. Jak to celé začalo? Vydala jsem se nakupovat do obchodu s jídlem, který spadá pod ochodní řetězec z Německa. Což samo o sobě není ani tak důležité, jako to co jsem našla. Prostě jsem procházela mezi regály a takových těch koších s mišmaš zbožím ležela poměrně hezká modrá plastová dóza. Prodávala se s nějakým obsahem a tak jsem ze zvědavosti zamířila podívat se, co to je. Jaké bylo moje překvapení, když obsahem byly kakaové muffiny s parádní plísní ! Ale né jen nějaké ďubky, nebo flíčky, ale pořádný kožich z plísně. Ostatně, mrkněte se. (Ještě, že už mají ty mobily tak dobré foťáky :-D) 
Co dodat, plíseň si domů můžete přinést zadarmo na sobě, v zelenině za pár kaček, ale už i v totálně chemických muffinech. Ale nekupte to za 59,90 Kč. Proto, než si něco osvojíte, pořádně si to prohlédněte.

Žádné komentáře:

Okomentovat